Wat irriteert jou ontzettend, als je werkt?

We hebben allemaal wel eens irritaties aan dingen die onze werkprocessen vertragen. Hieronder is er ruimte voor jullie om er één te noemen. Er is echter één maar...

Je moet een oplossing bieden voor het probleem van de vorige reactie.
Die schrijft bijvoorbeeld dat hij zo'n last heeft van het urenregistratiesysteem op zijn werk. En hij schrijft ook waarom. Jouw reactie wordt dan:
‘Ik geef de vorige briefschrijver de tip om.... En nu mijn irritatie:...'

Kom met uw praktijkervaringen op het terrein van managen en organiseren

Deel uw kennis, schrijf 3 columns of artikelen en ontvang een gratis pro-abonnement (twv €200)

Word een pro!

SCHRIJF MEE >>

Ted
Ik geef de vorige briefschrijver de tip om... in ieder geval de eerste reactie voor te koken, of zelf een irritatie te noemen, zodat deze 'kettingbrief' op gang komt.

En nu mijn irritatie: opdrachtgevers die, ook al blijkt uit (tussen)evaluaties dat ze bijzonder tevreden zijn over geleverd werk, toch niet op tijd betalen. Ik benadruk bij intake en aanvang van projecten dat ik mijn uiterste best doe om goed werk te leveren in ruil verwacht ik ook tijdige betaling. Ook herinner ik opdrachtgevers meestal persoonlijk en niet alleen per brief aan verstreken betaaltermijnen.
Goed werk leveren zoals afgesproken, ik wil tijdige betaling zoals afgesproken. Ik erger me mateloos aan het niet nakomen van betalingstermijnen.