Elf voorbeelden van vals managergedrag (1)

In organisaties zien we allerlei gedrag. Niet al dat gedrag is even doelgericht. En soms is er werkelijk sprake van vals gedrag. Dat zie je niet altijd direct, omdat mensen op dit niveau natuurlijk heel goed weten hoe ze zichzelf moeten verkopen. Je moet dan ook goed kijken om te kunnen zien, wie oprechte intenties heeft en wie vals is. Wat wil iemand echt? Om die vraag gaat het. 11 voorbeelden in afzonderlijke stukjes. Wij zijn benieuwd wat u er van vindt.

Voorbeeld 1: Niet terugbellen wanneer je teamleiders je bellen. Om welke reden dan ook. Bijvoorbeeld omdat je nu eenmaal liever contact hebt met de mensen ‘boven je'. Zo wek je de indruk dat je eigenlijk in die laag thuis hoort.

Kom met uw praktijkervaringen op het terrein van managen en organiseren

Deel uw kennis, schrijf 3 columns of artikelen en ontvang een gratis pro-abonnement (twv €200)

Word een pro!

SCHRIJF MEE >>