Bureaucratisering leidt tot doofheid voor de klant

Ik doe eens een stelling. De stelling is: ‘Door een te grote interne gerichtheid zijn veel grote Nederlandse bedrijven te bureaucratisch geworden en niet meer in staat om klanten optimaal te bedienen.’  Mee eens? En waarom dan (niet)?

 

Ik doe eens een stelling. De stelling is: ‘Door een te grote interne gerichtheid zijn veel grote Nederlandse bedrijven te bureaucratisch geworden en niet meer in staat om klanten optimaal te bedienen.’  Mee eens? En waarom dan (niet)?

 

Kom met uw praktijkervaringen op het terrein van managen en organiseren

Deel uw kennis, schrijf 3 columns of artikelen en ontvang een gratis pro-abonnement (twv €200)

Word een pro!

SCHRIJF MEE >>

R. Wijlhuizen
Het tussenstapje van dat bedrijven te bureaucratisch zijn geworden is niet de oorzaak van doof zijn voor je klanten. De interne gerichtheid maakt dat je als bedrijf voor je klant doof bent. De markt met daarin het koop- en servicegedrag van de klanten bepaalt de keuze van een bedrijfssysteem en dat kan na goede overweging zeer zeker een bureaucratisch systeem zijn.
nigajfvck
<strong>nuitqepxy...</strong>

vzywa djeoyveq mpmusassw...