Klanten zijn niet achterlijk

Niets fijner dan bedrijfskundige zijn en mee te mogen doen aan de zoveelste organisatieveranderings- of kostenbesparingsoperatie. Lekker met elkaar vergaderen, tot in de late middag, over business process redesign en organogrammetjes... 

Niets fijner dan bedrijfskundige zijn en mee te mogen doen aan de zoveelste organisatieveranderings- of kostenbesparingsoperatie. Lekker met elkaar vergaderen, tot in de late middag, over business process redesign en organogrammetjes. 

Interne gerichtheid, zou ik het willen noemen. Hou er ogenblikkelijk mee op. Zet je talent in om over de grens werk binnen te halen. Laat ze eens kijken wat die klanten willen. Altijd dat bedilzieke gedoe. Dat je zou weten wat je klanten willen! Vraag het die klant! 

Kom met uw praktijkervaringen op het terrein van managen en organiseren

Deel uw kennis, schrijf 3 columns of artikelen en ontvang een gratis pro-abonnement (twv €200)

Word een pro!

SCHRIJF MEE >>

Mark Braam
Lid sinds 2019
Daar gaat het uiteindelijk toch om? Om als bedrijf zijnde zoveel mogelijk klanten binnen te halen, zo groot mogelijk te worden en zoveel mogelijk winst behalen met (het liefst) de minimale middelen.